עו"ד ג'ני זיו

עורכת הדין ג'ני זיו מתמחה בייצוג נפגעים בתחום נזקי הגוף.
המשרד התפתח וצמח בצעדי ענק ונחשב כיום לאחד מהמובילים בתחומו. עורכת הדין ג'ני זיו הינה בעלת תואר שני LL.M  במשפטים באוניברסיטת בר אילן. כחלק מלימודי האקדמיה התמחתה גם בלימודי מנהל עסקים. לאחר שהוסמכה כעורכת דין מן המניין, עבדה מספר שנים במשרדי עורכי דין מובילים, בהם צברה ניסיון וידע נרחב. 
תחומי התמחותה של ג'ני כוללים: תביעות פיצויים בגין נזקי גוף ובגין פגיעות מיניות. 

רוצים להכיר את ג'ני טוב יותר?

הנה כמה דברים שחשוב שתדעו עליה:

כבר בגיל צעיר הבנתי שעל מנת שיקרו דברים ואוכל לבצע שינויים משמעותיים בחיי, עליי לצבור ידע, להכיר לעומק את כל החוקים ולהבין איך אני יכולה להשתמש בהם לטובתי ולטובת הקרובים אלי.
בשלב מאוחר יותר, הבנתי שאני מעוניינת להשתמש בידע ובכלים גם בשביל לסייע לאחרים.

ישנם מספר דברים, אבל אתמקד בשניים:
האחד, להכיר אנשים שונים ומיוחדים שבסיטואציות אחרות בחיים, סביר להניח שלא היינו נפגשים.
הדבר השני הוא הרגע בו אני מעדכנת לקוח/ה בסכום הפיצוי שהתקבל ואני מזהה את החיוך על פניו/ה – ולרבים מהלקוחות שמגיעים אלי לא יצא לחייך הרבה זמן.

אגיד עכשיו משהו שלא יישמע פופולארי אבל בכל זאת.. במציאות של היום, אנשים שמבצעים פשע משלמים מחיר נמוך מדי מבחינת תקופת המאסר שנגזרת עליהם. ברגע שבנאדם או גוף כלשהו משלם בכסף והכיס נפגע הוא מרגיש את זה יותר ומיותר לציין, עד כמה הכסף הזה יכול לסייע לנפגעים לשקם את חייהם.

אטימות ובירוקרטיה. השיטה בה תהליך התביעה מתבצעת מיושנת ואינה עומדת בסטנדרטיים של העולם המודרני.  ניתן לקצר תהליכים ולמנוע את משך הזמן הרב בו מגיעים להכרעה בתיק.

עורך דין מוצלח צריך  לדעת לשלב בין מקצועיות ודבקות במטרה לבין אמפטיה ורגישות. לדוגמה: בתיק אשר ייצגתי מתלוננת פגיעה מינית הייתי צריכה מחד לפעול בנחישות על מנת לקבל את הפיצוי המקסימלי ויחד עם זאת לגלות רגישות לבחורה אשר נמצאת בטראומה.

אני אוטודידקטית ומאוד אוהבת ללמוד דברים חדשים ולהעשיר את עצמי במגוון תחומים (לאחרונה התחלתי ללמוד על תזונה).
אני מאוד אוהבת לטייל בארץ ובחו"ל (בעיקר עם המשפחה שלי) ואני מאוד אוהבת את הרוגע והשקט של הים.

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן