הסיפור של גדי

גדי הוא גבר בשנות ה-40, אשר נפגע בתאונת דרכים כשהיה בדרכו לעבודה, בין רכבו לבין רכב אחר שסטה ממסלולו והתנגש ברכב של גדי.
גדי נפצע בדרגה בינונית והיה מאושפז בבית החולים למשך קרוב לשבועיים.אשתו של גדי יצרה עמי קשר כשבוע לאחר התאונה. גדי עדיין היה מאושפז והיה כבר ברור כי בעקבות התאונה, הוא עתיד להישאר עם פגיעה בכושר ההשתכרות שלו וייתכן כי הנזק שנגרם לו ישפיע על תפקודו למשך שארית חייו. בכדי שגדי יוכל ליהנות מהפיצויים המרביים ולעזור לו ולמשפחתו לעמוד חזרה על הרגליים, לאחר הייעוץ שניתן לו על ידי, קיבלנו החלטה משותפת להגיש תביעה לביטוח לאומי.
למזלו של גדי, אשתו דאגה לאסוף ולשמור את כל המסמכים הרלוונטיים מהתאונה – ברוב המקרים, ההמלצה היא ליצור קשר עם העו"ד סמוך לתאונה, לצורך קבלת ייעוץ לגבי איסוף הראיות והמסמכים הנדרשים, כך שהתאפשר לנו לצרף את כל המסמכים הנדרשים לתביעה.
גדי הוזמן על ידי הביטוח הלאומי לוועדה רפואית, כאשר, אני דאגתי להכין וללוות אותו לאותה הוועדה.
גדי הוגדר בדרגת אי כושר של 30 אחוז (20 אחוז רפואית ו-10 אחוז נפשית) והחל לקבל קצבה חלקית חודשית בגובה של 1445 ₪ אותה הוא יהיה זכאי לקבל כל ימי חייו. לאחר שיקום, גדי חזר לעבודתו, כך שמדובר בתוספת לשכרו. הפיצוי הכולל של גדי מסתכם במאות אלפי ₪.

לשיחת ייעוץ

דילוג לתוכן